Bli samarbeidspartner!

Nordiske Mediedager er Nordens største årlige mediekonferanse. 

Mikkel Niva og Herman Flesvig

Mikkel Niva og Herman Flesvig. Foto: Thor Brødreskift

Over tre dager samles bransjen for faglig påfyll presentert av topp fagfolk fra inn- og utland. Konferansen samler ca 2000 deltakere og 150 foredragsholdere fra hele verden i Bergen, og har blitt en av de aller viktigste møteplassene for mediebransjen i Skandinavia. 

Det finnes ikke, til sammenlikning, et arrangement i Norge som samler så mange opinionsledere, beslutningstakere, redaktører, journalister, produsenter og medieprofiler som Nordiske Mediedager.

Ønsker du å ta aktivt del i Nordiske Mediedager? Vi kan tilby en rekke samarbeidsmuligheter tilpasset dine ønsker.

Samarbeidspartner

Nordiske Mediedager er i kontinuerlig vekst og har store ambisjoner for videre utvikling. Som samarbeidspartner er mulighetene mange for å engasjere, inspirere og utvikle relasjoner.

Vi tilbyr synlighet og eksklusivitet overfor en samlet nordisk mediebransje.

Som samarbeidspartner er du med på å gjøre Nordens største mediekonferanse til et enda viktigere møtested både faglig og sosialt.

— Nordiske Mediedager er en unik arena for å synligjøre vår relevans for en samlet mediebransje i store endringer. PwC er en stor aktør også i denne bransjen og med fokus på vår årlige globale undersøkelse, Global & Entertainment Media Outlook er NMD blitt en glimrende møteplass for å løfte dette viktige arbeidet for bransjen.
Torbjørn Torsvik, Direktør, PwC

NMD Expo

Parallelt med konferansen går messen NMD Expo i Grieghallen – en unik mulighet til å presentere ditt selskap eller ditt siste produkt. Her kan du skape din egen stand/lounge og bygge nettverk med våre delegater i Grieghallen. Som EXPO-partner får du også mulighet til å sample i delegatvesken, inne i en sal, eller arrangere en give-away under konferansen. Vi har kun et begrenset antall plasser, så om du er interessert ta kontakt snarlig for mer informasjon.

Skjermbilde 2023 01 25 kl 13 57 46

Sidetrack

Har du noe du mener bransjen bør vite om?

Sidetrack er Mediedagenes eget sidespor hvor bransjen kan lansere nye tjenester eller presentere aktuelle caser. Alle Sidetrack går parallelt med det øvrige programmet.

— Vi i VIO fikk mye oppmerksomhet i forbindelse med vår presentasjon i Sidetrack på NMD i år. Vi kom i programmet, noe som gjorde at flere la merke til at vi var der, også de som ikke hadde anledning til å høre på. Fikk møter med flere ønskede partnere i etterkant av NMD som følge av presentasjonen.
Agnes Dyvik, Daglig Leder, Vio Media
TBR behind the scenes 44
Maren2

Maren Stette Mosaker

Kommunikasjonsansvarlig
[email protected] +4795495221