Velkommen til NMD Spesial i Stockholm!
Bli med når Nordiske Mediedager og Schibsted samler noen av årets viktigste medie-caser på scenen i Stockholm!

Program
Anders Opdahl, konsernsjef i Amedia: «Ett år med Berlingske»
-
Ellen Winæss Ramstad, redaksjonssjef NRK: «NRKs Mørch & Makta: Videopodkasten som vekket unge velgere»
-
Jan Helin CPO, Bonnier News & Ola Stenberg Director of Product & UX, Schibsted: «Slik påvirker AI våre nyhetsprodukter»
-
Antti Pikkanen, CEO i Uusi Juttu: «Inspirert av Zetland: Slik vant Uusi Juttu Finland»
-
Johan Cederqvist, sportssjef i TV4 & Magnus Herbertsson, sjef i Sportsbladet: «Slik skal Sportsbladet & TV4 sammen ta sportsåret 2026»
Praktisk info
Tid: 15:00 – 18:00 (dørene åpner 14:30)
- Sted: Schibsted Social Kitchen, Stockholm
- Pris: NOK 750,-
- Påmelding: Meld deg på her!
- Mingling: Etter fagprogrammet inviteres deltakerne til å bli igjen for mingling og samtaler