Hopp til hovedinnhold

Alt du tror du vet om å nå unge, er feil!

Alle snakker om å «nå de unge» og «snakke deres språk». Men hvis det funket, hvorfor velger de heller å se «Friends», «Criminal Minds» og «Gilmore Girls» enn innhold vi lager spesielt for dem?

Publikumsanalytiker Vegard Tveito har snakket i dybden med over 1000 mennesker om deres medievaner, og Iacob Prebensen har analysert TV-tall i 15 år. I denne sesjonen deler NRK analytikerne hva de har lært om målgrupper – men kanskje enda viktigere: hva som faktisk får unge og voksne til å velge og engasjere seg i TV-innhold.

Tid og sted:

  • fredag, 10:00–10:40
  • Dovregubben, Grieghallen
Ung målgruppe

Meld deg på vårt nyhetsbrev for programnyheter, aktiviteter, frister og mye mer. Ved å registrere aksepterer du følgende personvernvilkår.