Sånn er vi - folk flest vs. mediebransjen
Hvordan er egentlig folk flest? Og hvor like folk flest er vi i mediebransjen? Dette skal Nils Brenna fortelle oss mer om når han dykker ned i statistikk om oss (mediebransjen) og dem (den jevne nordmann). Du får blant annet svar på livsviktige spørsmål som: Har folk i mediebransjen høyere eller lavere moral enn folk flest? Tror folk flest de er som folk flest? Tror vi i mediebransjen at vi er det? Og hvem i norsk offentlighet er det folk flest liker aller best?
Ingen er bedre skikket til å fortelle oss om dette enn Nils som har jobbet med å kartlegge nordmenn i hele sitt yrkesliv. Først i NRKs analyseavdeling, deretter som analysesjef i VG og strategisk leder i reklamebyrået DDB, og nå som programleder med Harald Eia i podkasten «Big 5». Dette blir gøy!
Tid og sted:
- torsdag, 15:00–15:40
- Dovregubben, Grieghallen