Hopp til hovedinnhold

NYTimes Games – nye spilleregler for abonnementsuksess!

Wordle, Spelling Bee, Connections og resten av spillene hos The New York Times Games ble spilt utrolige 8 milliarder ganger i fjor! Avisens spillavdeling har ikke bare økt annonse- og abonnementsinntekter, men har også skapt en topplistet app, og en brukerlojalitet som er uten sidestykke i avisens historie. Hvordan oppnådde det ærverdige avishuset denne digitale suksessen?

Produkt-bundling forventes å være et hovedfokus i bransjen i 2024, og hvem er bedre å lære fra enn Jonathan Knight, sjefen for New York Times Games? Han vil fortelle om hvordan de jobber med å skape fellesskap rundt alle sine produkter. Og hvordan får de spillentusiastene til å bli aktive nyhetskonsumenter og avisabonnenter?

Denne sesjonen vil gi deg inspirasjon til hvordan produktbundling kan gi abonnementsuksess!

Medvirkende

Nytimes 2

Meld deg på vårt nyhetsbrev for programnyheter, aktiviteter, frister og mye mer. Ved å registrere aksepterer du følgende personvernvilkår.